Info Terkini

12.4.09

Pengakuan Dari Jentera PAS Bkt Gantang

Jentera Pilihanraya Pas = Hampas.. (artikel asal di http://www.tranungkite.net)


Pas memang kuat dari segi petugas pilihanraya. Tapi pengurusan jentera pilihanraya...kaput. Pengurusan ceramah kelam kabut. Koordinasi dengan PKR ...teruk. Nasib baik la DAP buat kerja sorang-sorang. Kalau nak merancang dengan Bilik Gerakan Pas....jahanam.

Banyak sangat Jeneral dalam jentera pilihanraya Pas. Datang sorang...overuled...mai lagi sorang..overuled. Last-last bertekak sesama sendiri.

Unit Penerangan cuma urus tentang ceramah saja...yang tu pun aku kira gagal. Penyaluran maklumat cukup susah. Sampaikan kita kena pakai SB kat bilik Gerakan.

Bila Bakaq kata ada Timbalan Presiden Pas yang bagi tau Pas akan kalah..aku tau memang betui. Malah Pengarah Pilihanraya..Hj. Asmuni pun angkat tangan...menyerah kalah...dua hari sebelum hari mengundi.

Macam mana Nizar boleh menang?

Macam yang mula aku katakan...faktor Nizar. Kalau bukan kerana Nizar..dah lama aku cabut dari Bukit Gantang. Dan bukan aku saja...ramai lagi yang macam aku kerana meluat dengan cara kerja sebahagian pemimpin Pas.Berlagak tak tentu tempat. Tapi bukan semua!

- rintihan seorang blogger yg berkempen di Bkt Gantang

Kekecewaan beliau dituliskan sepenuhnya di http://perakexpress.blogspot.com

0 komen diterima.:

Post a Comment

[Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.]